Vítejte na webu Havlíčkobroského vikariátu!

15.09.2023

Ahoj, mládeži Vikariátu Havlíčkův Brod. Tady zástupci kaplana mládeže. Rádi bychom se Vám představili:

Ahojkyyy, jmenuji se Terka a jsem vikariátní zástupce. Studuji Pedagogickou školu v Čáslavi. A co ráda dělám? Mimo toho, že ráda tancuji, věnuji se hudbě a dětem, tak i s nadšením jezdím do diecézního centra Vesmír, kde se účastním několika akcí (Taneční týden, Hudební týden, Silvestr, Velikonoce, ...) Také vedu v Chotěboři Spolčo, kde se rádi scházíme a trávíme spolu čas. A proto mi dává smysl znovu "rozjet" náš vikariát a věnovat se mu... Tak co? Přidáte se?

Ahoj, jsem Pavel a jsem vikariátní zástupce. Momentálně studuju Bigy ve Žďáře nad Sázavou. Mám rád knihy, hudbu a divadlo. PS: Kdybych se Vám dlouho neozýval, omluvte mě, jsem dost zaneprázdněn.

A to jsme my! Vikariátní zástupci, kteří se nemohou dočkat společných akcí s Vámi, spousty zážitků, nových přátelství a hlavně pravidelných setkání.

Moc se na Vás všechny těšíme.

Pavel a Terka

Mládež Vikariátu HB
Všechna práva vyhrazena 2023
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky