Ohlédnutí za Diecézkem 2024

27.03.2024

Ahoj ahoj!

Hlásí se Vám vikariátní zástupci, Pavel a Terka😃

Máme tady pro vás ohlédnutí za Diecézním setkáním 2024!😍

Letošní DSM se neslo v duchu citátu "Vyprávěli, co viděli na cestě" a byla to (jako vždy😊) naprostá bomba🤩💣🙈.

"Letošní diecézní setkání mládeže bylo mé první. Zúčastnila jsem se zatím jen Světových Dnů Mládeže v Lisabonu. Na Diecézku se mi moc líbily scénky a doprovod skvělé kapely VeKa. Když jsme si mohli vybrat libovolný workshop či přednášku v odpoledním programu, vybrala jsem si povídání se Samuelem Prívarou o tom, jak řídit svůj život a nenabourat (a co dělat, když to nevyjde). Tato přednáška mne velice obohatila. V neposlední řadě byla pro mne silným a krásným duchovním zážitkem mše svatá s otcem biskupem. Na setkání byli naprosto skvělí lidé a ráda se zúčastním další podobné akce." - Míša Kuncová (farnost Polná)


PS: více fotografií bude samozřejmě co nevidět na webu diecezko.cz 😊



Mládež Vikariátu HB
Všechna práva vyhrazena 2023
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky